Wypadki przy pracy

Zdarzył Ci się wypadek w miejscu pracy bądź na delegacji? Sprawdź co możemy zrobić również dla Ciebie.

Odszkodowania – wypadek w pracy/delegacji

Nie każde zdarzenie, do którego doszło na terenie pracy, może zostać zaliczone w poczet wypadków przy pracy. Zasadniczo, za wypadek przy pracy uznaje się zdarzenie wywołane przyczyną zewnętrzną, powodujące uraz bądź śmierć, jeżeli wystąpiło ono w związku z wykonywaną pracą. Zgodnie z przepisami, do wypadków przy pracy zalicza się również incydenty, które miały miejsce w podróży służbowej, podczas wszelkiego rodzaju szkoleń oraz przy wykonywaniu zadań zleconych przez organizacje związkowe, działające u pracodawcy. Do odszkodowania uprawnieni są nie tylko sam poszkodowany, ale również członkowie jego rodziny i bliscy (małżonek, dzieci, w tym przysposobione, wnuki, rodzeństwo, rodzice, w tym macocha i ojczym).

Brzmi to rozsądnie, chcę uzyskać więcej informacji.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat odszkodowań powypadkowych, zarejestruj się telefonicznie pod numerem +48 516 70 60 75 lub wypełnij poniższy formularz, a skontaktujemy się z Tobą aby ustalić szczegóły:

Imię / nazwa (wymagane)

Telefon (wymagane)

Adres email (wymagane)